Şahe bedo Çavreşamın 2012 Dinle

19 Mayıs 2012 Cumartesi0 yorum

tags:Şahe bedo Çavreşamın izle,Şahe bedo Çavreşamın dinle,Şahe bedo Çavreşamın mp3 dinle,Şahe bedo Çavreşamın klip izle,Şahe bedo Çavreşamın kürtçe müzik dinle,Şahe bedo Çavreşamın şarkı sözleri
Şahe bedo Çavreşamın Şarkısı 2012 yılında sizlerle.iyi dinlemeler, Şarkı sözleri Aşağıdadır..

Çavreşa min Kürtçe Şarkı Sözleri ve Türkçe Çevirisi

Li pey te pir geriyam
Min te pirsî li her jiyan
Wek kewa ser baniya
Çavreşa min


Çavreşa min were ba min
Ez nexweş im tu sebeba min


Çavreşa min were ba min
Ez bêhal im tu sebeba min


Tu pir nazik, delal î
Li nava vî dilî de


Birînek bê derman î
Li vî canê de


Çavreşa min were ba min
Ez nexweş im tu sebeba min


Çavreşa min were ba min
Ez bêhal im tu sebeba min


Min navê te bi xwîna xwe
Nivîsande vî dilî
Ne zimanên carekî
Çavreşa min


Çavreşa min were ba min
Ez nexweş im tu sebeba min


Çavreşa min were ba min
Ez bêhal im tu sebeba min


Çavreşa min Türkçe Çevirisi

Ardından çok aradım
Seni sordum her yaşama
Yükseklerdeki keklik gibi
Kara gözlüm


Kara gözlüm gel yanıma
Ben hastayım sebebim sensin


Kara gözlüm gel yanıma
Ben halsizim sebebim sensin


Çok narin ve güzelsin
Bu kalpte
İlaçsız bir yarasın
Bu canda


Kara gözlüm gel yanıma
Ben hastayım sebebim sensin


Kara gözlüm gel yanıma
Ben halsizim sebebim sensin


Ben adını kendi kanımla
Yazdım bu kalbe

Sözde değil bir defa değil
Kara gözlüm


Kara gözlüm gel yanıma
Ben hastayım sebebim sensin


Kara gözlüm gel yanıma
Ben halsizim sebebim sensin
Share this article :

Yorum Gönder

Yorum Yapabilmek İçin Aşağıdaki Yorumlama Biçiminden ''Adı/URL'' ya da ''Anonim'' Seçeneklerinden Birini Seçebilirsiniz.

 
Support : Şarkı Dinle | Türkü Dinle | İlahi Dinle Copyright © 2011. Müzik Dinle, Klip izle, Mp3 İndir, Şarkı Sözleri - Mp3Depod.Blogspot.Com
Template Created by Türkü Dinle Published by İlahi Dinle
Proudly powered by Online Şarkı Dinle