Hadise - Nerdesin Aşkım dinle

10 Eylül 2014 Çarşamba0 yorum


Hadise'nin bu yaza damgasını vuran ve büyük ilgi gören Nerdesin Aşkım adlı şarkısı dinle ve şarkı sözleri

Hadise - Nerdesin Aşkım

Bu gece geliyosun! Mazeretin yok!
Marşla yürüyorsun! Bahanen çok.
Bana yine baldan tatlı geliyosun
Aşkı veriyorsun of!
O güzel gözlerini, doktora götürüyosun,
Yakınını göremiyosun, niye beni kesemiyosun,
Ay aman! Zillerimi çalıp nereye kaçıyosun,
Körebe mi oynuyosun, dolaba mı saklıyosun.
Nerdesin aşkım? Burdayım aşkım
Nerdesin aşkım? Burdayım aşkım
Kara kara gecelere perde çekiyosun
Aşka geliyorum of!
Çikolata verdim karnın tok,
Aşk büyüsü mü bu zehirli ok,
Bana yine baldan tatlı geliyorsun,
Aşkı veriyorsun oh!

Hadise - Nerdesin Aşkım Klibi
Share this article :

Yorum Gönder

Yorum Yapabilmek İçin Aşağıdaki Yorumlama Biçiminden ''Adı/URL'' ya da ''Anonim'' Seçeneklerinden Birini Seçebilirsiniz.

 
Support : Şarkı Dinle | Türkü Dinle | İlahi Dinle Copyright © 2011. Müzik Dinle, Klip izle, Mp3 İndir, Şarkı Sözleri - Mp3Depod.Blogspot.Com
Template Created by Türkü Dinle Published by İlahi Dinle
Proudly powered by Online Şarkı Dinle